Fredag - sista dagen i skolan.

Vi började morgon med att vila - alltid ett bra sätt att börja morgonen på. Sedan bestämde vi oss för att lägga upp all vår shopping. Några få saker saknas på min och Lindas tygskor saknas. Därför förstår du Karin att Lindas skor inte räknas, de ersatte ett par som hon måste kasta. Troligtvis kommer dessa tygskor också att kastas för de blev lite för stora.
Så. Här kommer bilderna på vår shopping. Vi börjar med Lindas.


Lindas otroligt intressanta köp. En grytvante. Här kommer resten av hennes shopping!



Här kommer mitt.



Vi är båda otroligt nöjda!

Det var tungt och säga hej då i skolan. Young blev nog väldigt glad men hade lite svårt att visa sina känslor tror jag. Känns rent ut sagt åt pipsvängen att sluta. Har precis samma sorgkänsla i kroppen som efter studenten. Alldeles tom, lämna så mycket fint. Fast nu lämnar jag verkligen underbara elever och en ûberskön lärare. Ett fotspår i mitt hjärta jag kommer bära med mig hela livet. Linda har inte hunnit ikapp sina känslor än, de kommer imorgon när vi checkar ut misstänker hon.

Här kommer ett foto på klassen som varit de två senaste veckorna. Kate och en korean saknas dock.



Vår lärare står till vänster om Linda - korean. Sedan är det bara en bunt härliga människor. Kommer vara grym saknad efter att få sitta här. Det är värt att plugga grammatik.

Efter skolan gick vi till TGI Fridays och åt en redigt god middag. Nu är vi på rummet, packar det sista och bara chillar. Väntar på att Adriana (till höger om mig på stolen påkortet) skall komma och säga hej då.
Imorgon kommer vi ha TOLV timmars väntan på planet. Vi hoppas verkligen på att få lämna vårt bagage i bagagerummet. Håll tumme.
Goodbye. Talk to you soon.

Kommentarer
Postat av: maria

ni har varit duktiga med shoppingen iaf :)

2009-06-06 @ 10:17:18
URL: http://www.metrobloggen.se/janemary
Postat av: Em

shit vad mycket saker!!! jag är grön av avund!!!!!!!

2009-06-08 @ 08:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0