Korrekt Karin.

Då tilltalar jag alltså Lindas mamma. Jag är väldigt snarlik med Linda men jag är känd som shopaholic när jag kommer till New York, Linda är lite i chock över sin shopping - jag är stolt. Ni kommer få en bild här på bloggen på fredag (lördag morgon blir det för er) på all vår shopping så får ni alla försöka urskilja vad som är vad.

Denna dagen har vi hittat en spritbutik, vi skall köpa svensk vodka till Young eftersom hon tycker om alkohol så mycket (???!!!!) och så har vi köpt världens roligaste kort till henne. Tror hon kommer bli superglad. Hennes självkänsla verkar inte vara så hög, önskar jag inte läste av människor så mycket. Bad habit.

Finns nog inte så mycket mer och säga om denna dag. 

Däremot skall jag berätta vad som hände härom natten. Jag somnade som vanligt innan Linda , sov djupt och gott hela natten. På morgonen frågar Linda vad jag sysslade med efter jag hade somnat. Förstår ingenting. Då berättar Linda att jag rest mig upp i sängen och LInda frågar "vad gör du?" och jag var tyst, sedan frågar hon igen och jag svara "jag vet inte" och lägger mig ner igen och fortsätter sova. Detta hände alltså i sömnen. Läskigt. En liknande incident har skett även på Cypern där jag reste mig upp , sliter av mig täcket och svär "fyfan vad varmt det är" och lägger mig ner.

Herregud, det är redan tisdag, snart onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0