Måndag igen - back in school.

Linda är lite sugen på att ta ledigt från skolan och se mer av staden men jag tycker det är så roligt i klassen (hon tycker också det!!!! men lockas av lite ledighet i staden.) och lyssna på alla Youngs historier för de tycks vara oändliga. När hon inte är lärare dricker hon alkohol, sad but true! Haha. Fast hon .... nä vad hemskt det lät, hon är riktigt bra och hon får det att låta väldigt roligt. Nu snurrade jag till allting. Jag har kommit på att det är skolan (ej grammatik) jag kommer sakna mest och inte staden (hör och häpna!). Förklaring: staden finns kvar, hit vet jag attjag kommer komma men jag kommer inte gå i Youngs klass igen med alla dessa fantastiska människor. Där ligger den stora sorgen just nu.

Denna morgon var väldigt lugn. Vi lämnade vårt hem vid tolv och vi hann inte ens vara ute i tio minuter förrän Linda hade shoppat. Inom en timma hade Linda shoppat:
- en klänning
- en t-shirt
- ett par flip-flop
sedan var vi tvungan och börja skolan. Hade en superbra lektion och talade om allt och inget. Efte vi slutat tog det mindre än en timma innan Linda hade shoppat:
- två bh:ar
- fem par trosor
- två t-shirtar
Vi gick hem, Linda har vid det här laget huvudvärk. Köper varsinn dunkin och vilar lite på rummet. Vi käkar middag, beger oss ut igen och inom en kvart har Linda köpt:
- två par trosor
- en klänning.
Summering: LINDA HAR SHOPPAT!!!
(sammanalagt har hon köpt 13 par trosor nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Galet.
Sju par skor. Hon är värre än mig, hör du det nu mamma. Jag är inte ensam. (Fast Linda skyller ALLT på mig, att jag är farlig och umgås med.. hm.. kan nog ta åt mig av det när de kommer till shopping).
Att shoppa är underbart, så enkelt är det.

Nu har jag lagt upp lite foton på facebook för dem som har mig som vän där. Ni som inte har det. Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Lindas mamma Karin

Oj oj, Linda vad du har shoppat måste vara härligt, hade dom bra BH:ar där? Lotta ligger kanske inte långt efter vad gäller shoppingn? ha dé gött

2009-06-02 @ 17:55:03
Postat av: valentina

haha! du är ju inte klok linda!

2009-06-07 @ 00:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0