Onsdag, provdag.

Skoldagen gick bra idag, tror jag sov genom halva. Vi råkade sova rätt länge så vi gick direkt till skolan. När skolan slutade halv fem så hade vi 10 minuters rast och sedan prov i 1 timma och lite mer. Minst sagt trött i huvudet idag. Vi gjorde ett leaving-test vilket innebär att de jämför provet vi gjorde första dagen med provet idag som så gott som var detsamma. På fredag får vi ett certifikat på hur vi utvecklats eller om möjligt, blivit sämre. Skall minst sagt intressant och se.

När Linda och jag kom till skolan så fick vi ett litet brev, personligt, och denna trumma som är tillverkad i Korea av Chea Jin. Hur söt är hon inte på en skala? Lindas trådar är lila annars är det sammalika. Jag blev alldeles rörd.

Blev så otroligt rörd, hade kunnat börja gråta men höll mig.

När lektionen var slut så gick vi bort till klassrum nummer två där vi gjorde testet. Efter det gick vi hem i ett regnigt New York. Kikade in på GAP och Linda köpte barnkläder till Kristina, ursöta saker.

Imorgon skall Linda göra stan. Hon vill suga in det sista av New York och det är 99,9% säkert att jag går till skolan. Staden finns kvar, det gör inte läraren och elverna så jag tror jag kommer gå. Lutar mest åt det.

Min hjärna är bra trött nu. Dags och glo tv.. Linda och jag sitter och myser i våra babyrosa I love New York tjocktröjor.


Kommentarer
Postat av: Lottas mamma Karin

Tänk att er New Yorkresa snart är slut. Ska bli kul att se er snart igen. Lotta mina ögonbryn saknar dig. Kram

2009-06-04 @ 09:32:02
Postat av: Sanna

Imorgon har jag skolavslutning och det betyder ju att du också har det! Och DET betyder att du snart kommer hem! Jippi för mig! Hur är det för dig? Kram!

2009-06-04 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0