Torsdag - en delad dag.

Hör och häpna, Linda och jag har varit ifrån varandra idag. Linda gjorde staden, vandra till Time Square och lite andra ställen. Självfallet shoppade hon en ûberfin tjocktröja (pappa du får se den på Arlanda - lucky you) och sedan mötte hon upp mig efter skolan. Jag tycker skolan är så rolig så jag vill verkligen inte missa den. Idag pratade vi en massa om allt och inget. Jag har haft en toppendags i skolan och Linda en toppendag strosande i city.
Förövrigt skall jag utföra afrikansk dans imorgon (önskar du var här Emelie (Buffy!!!!), skall lära några ett steg. Förhoppningsvis har alla glömt mitt löfte imorgon - hoppas!
Imorgon skall vi fota klassen eftersom vi är så många som åker, så systemkameran åker helt klart med.
Som svar till Sanna:
GRATTIS att du har fått sommarlov. Min skolavslutning innebär tyvärr inte ett lyckligt sommarlov. Nej, det är fruktansvärt tungt att behöva säga hej då imorgon. Vi skall köpa en vodka som  heter "svedka" och det är en svensk flagga och sedan skall hon få detta kort.



Och på insidan står det förtryckt (vi skall skriva en liten text såklart!)



Tror hon kommer uppskatta det!

Hård dag imorgon. Dessutom måste all shopping packas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag skall inte lägga all shopping på Linda, jo, först vill jag säga att hon köpte TVÅ par skor, hon är nu uppe i nio par men ett par räknas inte. Så åtta par. Själv är jag uppe i sex par nu. Köpte ett par lackballerina idag, kunde inte låta bli.
Nej, nu skall vi gå ut en kort stund till Duane och sedan skall vi försöka hitta en fairytale till Linda som hon kan läsa upp imorgon. Jag skall läsa upp "Salt on a bird's tale". Aldrig hört talas om den.

So long. Var förberedda imorgon. Då kommer den summerade shoppingen på kort!!!! Be afraid, be very afraid.

Kommentarer
Postat av: Lindas mamma Karin

Hm, varför är det ett par skor som inte räknas av Lindas inhandlade??? nu blir jag nyfiken.

Ni gillar verkligen NY eller hur? jag vill också SHOPPA!!!!

Många kramar till er bägge.

2009-06-05 @ 18:00:48
Postat av: Lindas mamma Karin

PS. Jag gillar verkligen kortet ni köpt jag visade det för Jonny, så nu går vi här hemma och härmar kortet:O)

2009-06-05 @ 18:01:55
Postat av: Anonym

Buffy skulle också velat varit där! Puss

2009-06-07 @ 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0