En fantastisk dag.

Känslan som befunnit sig i kroppen medan vi i nästan 3 ½ timma strosat omkring i central park är obeskrivbar. Full av njutning, sol och bara totalt lugn. Tror jag har fått Linda kär i parken. Min kärlek är enorm. Alla som inte har upplevt central park bör göra det , för det är en upplevelse vill jag lova. Vi satte oss på gräsmattan i parken, den största av plättar där väldigt många samlas och bara umgås.

Så mäktig kontrast och se alla höghusen och parken är knäpptyst. Magisk.

Efter ha strosat omkring där i timmar så gick vi till Barnes & Noble och åkte upp till Starbucks och åt en sjukt god lunch. Sedan åkte vi en våning ner och köpte Tori Spellings bok - Linda gjorde skall jag skriva - inte jag. Efter det blev det en del strosande, till Fairway, hem och göra middag för att sedan strosa över gatan och gå på bio. Vilken enorm skärm de har, en blind skulle till och med kunna se. Nästan. Filmen dance flick var intressant och hade sina stunder. Alltid spännande med film utomlands. Stolarna var paradiset, som små gungstolar som man satt och gungade i. Superskönt.
Dagen har varit helt toppen jag är så fruktansvärt trött så jag somnar på tangentbordet snart.  Så otroligt bra att jag älskar att somna till tv:n , för Linda sitter alltid uppe mycket längre än mig (jag har blivit pensinär på äldre dagar...).

Imorgon väntar china town och little italy.
(Klockan är nu 04:34 svensk tid - dags för er att gå upp snart. Godmorgon Sverige!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0