Hjärncellsträningsvärk.

Young skulle jag nu mer vilja jämföra med en häst. Vissa dagar skrittar hon omkring och manen svävar i luften, andra dagar travar hon lite mer bestämt och idag fick hon nog en geting i baken för helvete vad hon galopperade!!! Helt vansinnigt vad hårt hon gick ut och jag satt som ett levande ? , Linda med. Fem nya i klassen. De två killarna var tysta, den ena hade precis kommit från Mexico (utan influensa) efter studerat tre månader spanska, sedan hade vi en äldre tyska som var knäpptyst och tydligen duktig på mountinbike och sedan vår italienska Lisa som verkligen var en klass för sig. Hon måste vara runt 35-uppåt. Ja, vi får se om det kanske lyckas skrapa fram en bild.

Linda sitter och hårdstuderar, jag käkar donut och orkar inte plugga. Kluddrar ner sedan, blir det fel så blir jag rättad. Gerund är inte helt lätt, men det är nog superlätt egentligen. Någongång bör jag börja studera svensk grammatik vad jag nu skall ha för användning? Nu hade det hjälpt big time.

Huvudet är trött idag för hon har pratat så mycket grammatik. Tror jag eventuellt somnade iväg nåonstans där under lektionen. Dåligt syre.
Äntligen är det dåligt väder här igen i USA. Mer bekvämt så. Har köpt två lipgloss till Malin och en förpackning clear eyes till Chrisse och nu tar jag ej emot fler beställningar.

Till min kära far. Ja, bilden är jättefin på oss, fotot i sig ... njaaa ; ) HAHA!!! Jävlas. Ses på arlanda - du får sms om mer exakta tider när vi är på flygplatsen. Inte långt kvar nu tills vi är hemma igen alla nära och kära och ni lite mer långt bort.

Ha en fin torsdag (blir det för er när ni läser detta).

(Välkommen hem igen mamma från sjukhuset!!!)

Kommentarer
Postat av: Lindas mamma Karin

Oj, vad tiden går fort, men jag måste säga att ni verkligen har utnyttjat den väl..

kram

2009-05-28 @ 22:02:30
Postat av: malin

fan jag råkade radera smset med kontonumret, blir så förvirrad när jag får mess mitt i natten!! :P

2009-05-28 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0