Värme, shopping och snuva.

Idag måste det varit uppåt 28 grader om inte 30, skönt tänker ni, fel. Det har varit hemskt. Sedan att jag är sjuk påverkar självfallet saken. Feber och förkyld. Linda höll också på att rinna bort.
Vi mötte upp pappa imorse vid halv tio och åkte till JR music där film och dvd köptes. Linda och jag köpte en reaggesamling och hon ett soundtrack till PS I LOVE YOU, och jag en Bob Marley skiva.
Efter det tog vi oss till Bleeker där Linda och jag tog tåget hem och gick in på Old Navy vilket visade sig vara ett paradis som vi bara vandrat förbi varje dag. Jag handlade för 550:- där inne och mer kommer det bli. Helt galet fina saker.

Detta bland annat.
Linda köpte en supersöt vit kofta (jag skall ha en likadan), kommer på kort.

Vi gick hem tidigare från skolan, stod ej ut i värmen. Blev nästan svimfärdig. Lade mig i sängen och vilade en timma medan Linda lyssnade på soundtrack och surfade runt lite.
Linda skall ha miljoner rosor idag. Hon har lagat god middag (en av våra tre rätter - kycklng idag) sedan gick hon ut klockan åtta på kvällen (för 10 min sedan ) och köpte en donut till mig. Jag är helt fast, är beroende. Glazed donut. Skall bjuda pappa på en imorgon.
Dessutom diskade hon.
Jag är såhär glad för allt hon gjort (bild togs sent igår kväll)


Mina hjärnceller är lite på vila idag. Skyller allt på förkylningen.
Här kommer lite bilder från gårdagen istället.


(Tror ni Linda och jag blev bittra när vi såg pappas stora sköna 160 säng. Pappa provlåg min säng och hans min, ja, han kunde inte annat än skratta!!!)




(pappa ser inte ur sådär.. bilden blev lite  dålig bara.. :P)


Imorgon skall jag för första gången i HELA mitt liv skolka, Young vet dock om detta.
Vi måste ändå gå efter halva lektionen och då får vi frånvaro hela dagen så då struntar vi i allt,
speciellt när jag är sjuk. Imorgon är det museum, shopping , fin middag och Mamma mia-musikal som gäller.
Jag hoppas på att sömnen inatt gör mig mer frisk! Linda mår bra i varje fall :)

Kommentarer
Postat av: Din E!

inge roligt att du blev sjuk Lotaskrutt! men roligt med pappsen på besök!

jag har fotat en priebänk idag hihi! u får kolla i bloggen sen Den hamnar nog där =)

2009-05-23 @ 17:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0